Podróżniczy PREZENTOWNIK 2019


Prezenty już macie? Jeżeli jeszcze nie, a czeka Was prezent dla podróżnika, fana tripów czy marzyciela, który jeszcze czeka na bodziec do działania, przedstawiam Wam moje 10 propozycji podróżniczych prezentów! A Wy podróżnicy o czym marzycie? Może dodalibyście coś do tej listy? Myślę, że mapę na ścianie w postaci plakatu, obrazu, zdrapki ma każdy z Was! :) 

1. Przewodnik z serii Lonely Planet


Moje ulubione! Każdy podróżnik ma swoje wymarzone destynacje albo spontanicznie zakupił lot 
w nieoczekiwane miejsce. Lonely Planet ma w swojej ofercie wiele poradników, przewodników czy książek. Zawsze dają wskazówki co do zwiedzania, polecanych knajpek czy innych miejsc. Przewodniki zamawiam z tej STRONY.

2. Kosmetyczkę wraz z mini butelkami (np. TIGER)


Najlepiej zapinana na zamek, a nie „zatrzask”. Chyba, że tylko ja jestem szczęściarą, której zawsze zatrzaski się psują. Odkąd mam moją piękną, przezroczystą kosmetyczkę w pomadki z Tigera to żadna kontrola na lotnisku nie jest mi straszna. Jeżeli jednak nie wybieracie się na zakupy, tutaj znajdziecie propozycję online - ZOBACZ.

3. Etui na telefon


Nic tak nie poprawia humoru jak w ciągu długiego dnia w pracy spojrzy się na etui telefonu z fajnym motywem podróżniczym. W sieci znajdziecie ich wiele, moja propozycja TUTAJ.

4. Planner podróżniczy


Jedni mają telefony, inni kalendarze ale są wśród podróżników osoby, które kochają klasyczną wersję planowania swoich wojaży. Bardzo fajnie wyposażony i prosty, piękny design to są największe atuty plannera Solistów. Sama bym taki z chęcią przygarnęła (halo Gwiazdor, mam nadzieję że to czytasz 😊)

5. Zestaw podróżnika (poduszka rogal + opaska na oczy)


Długa podróż bez poduszki i opaski na oczy? NO WAY! Samolotowe poduszki są bardzo sztuczne
i niewygodne, najlepsza jest ta rogalowa, a opaska na oczy - najlepiej z super printem! Przykład łapcie TUTAJ!

6. Butelka z filtrem


Problem z wodą za 10 zł na lotnisku znika, więc oszczędny podróżnik na pewno będzie wdzięczny. Przykładowe znajdziesz TUTAJ.

7. Czytnik e-booków


Miłośnik lektury w trakcie długiego kilkunastogodzinnego lotu? W podręcznym nie ma jednak miejsca na książki, a tym bardziej waga plecaka jest na wagę złota. Idealne rozwiązanie to czytnik
e-booków, najlepiej z podświetlanym ekranem. Polecam Pocket Book.

8. Kupon podarunkowy do wykorzystania w wybranych liniach lotniczych


Kupon podarunkowy do linii lotniczych? IDEAŁ! W Ryanair można wykupić kupon od wartości 25 aż do 200 euro, w Wizzair 25-50 euro, natomiast w LOT od 100 zł do aż 10 000 złotych! 

9. Dla Niej - biżuteria z motywem podróżniczym


Może biżuteria z motywem podróżniczym? Która kobieta nie lubi chociażby delikatnego łańcuszka, a jeszcze z samolotem który będzie jej przypominał o nadchodzącej wyprawie? Piękne możecie znaleźć TUTAJ.

10. Dla Niego - t-shirt z motywem podróżniczym


T-shirt dla faceta to zawsze dobry wybór, mają ich najwięcej w swojej szafie – prawda? Mój faworyt - ZOBACZ.